wtorek, 23 kwietnia 2013

Benefits of a Bicycle

Jako iż staram sobie urozmaicać ćwiczenia, codziennie wybieram coś innego. Mam dosyć stania w miejscu i gibania się na boki z Jillian, czy Chodakowską. Odkąd pogoda zrobiła się dosyć znośna wychodzę na świeże powietrze. Taa... ptaszki ćwierkają, niedźwiadki obudziły się ze snu, a nawet małe słonie, takie jak ja, opuściły swoje legowisko.

W związku z codziennym treningiem, wczorajszego przyjemnego wieczoru wsiadłam na rower. Ah... cóż za uczucie. Czułam się jak Królowa Życia- wiatr we włosach, muzyka w uszach, delikatne promienie zachodzącego słońca łaskotały mnie po policzkach, a jedynym problemem zaprzątającym mi głowę był fakt, że zasłaniam świat swoim tyłkiem osobom podążającym ścieżką za mną. Przez bite 2 godziny zwiedziłam połowę dzielnicy i byłam z siebie niesamowicie dumna. 

Teraz trochę faktów, zamiast mojego biadolenia...


Jazda na rowerze sprawia, że uda i łydki stają się smuklejsze. Do wysiłku zaangażowane są również biodra, mięśnie brzucha i grzbietu. Pobudzone do pracy mięśnie pobierają zapasy energii z komórek tłuszczowych, dzięki czemu nie tylko chudniemy, ale też normalizuje się poziom cukru we krwi. 

Jeżdżąc na rowerze, zwłaszcza przez długi czas, wiele energii zostaje zużytkowanej, a co za tym idzie, spalana jest tkanka tłuszczowa. Godzina jazdy na rowerze pozwala spalić około 500 kalorii i to bez większego wysiłku. 

źródło:  portal.abczdrowie.pl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty