sobota, 25 maja 2013

5 kg w 3 tygodnie! Zaczynamy!!


Wczoraj osiągnęłam mały, choć dosyć istotny dla mojej motywacji, sukces osobisty. W ramach nagrody zrobiłam sobie dzień wolny od ćwiczeń.

Kurczę się i świat zaczyna to dostrzegać! Chyba jestem super… :P

W każdym razie od dzisiaj zaczynam nowy, 3tygodniowy maraton, gdzie na mecie ma na mnie czekać 5 kg na minusie. Zamierzam uczynić resztę mojego życia, najlepszym jego etapem, ponieważ wciąganie brzucha podczas ważenia nic nie daje. Chyba, że chodzi o dojrzenie skali.

Koniec z użalaniem się nad sobą. Koniec z usprawiedliwianiem samej siebie.  Koniec z „Sorry, nie mogę dzisiaj nigdzie wyjść, jestem zbyt zajęta byciem grubą”. Przestaje mnie obchodzić, że mijając mnie możesz pomyśleć, że moja grupa krwi to Nutella…

Gdy motywacja się wyczerpie, wystarczy przypomnieć sobie, dlaczego w ogóle się zaczęło. Jednym z najwspanialszych momentów w treningu jest ten, w którym zdajesz sobie sprawę, że jeszcze miesiąc temu Twoje ciało nie dałby rady temu, co właśnie robisz. Pokonujesz granice własnej wytrzymałości.

Tak więc spiąć poślady, raket fjułel w tyłku i do dzieła! Dieta już opracowana, zestawy morderczych ćwiczeń przygotowane… Żeby wyglądać jak kociak, najpierw trzeba spocić się jak świnia.

Czas zacząć żyć życiem, o jakim od zawsze marzyłam!
Aha… no i z góry przepraszam za wszystko, co powiem, gdy będę głodna… :v



edit: 
Dziewczyny, jeśli chcecie dołączyć się do mojego postanowienia to zapraszam. W kupie siła, bo kupy nikt nie ruszy!! :P












23 komentarze:

  1. Mogę się dołączyć? Chciałabym zrzucić przynajmniej te 3kg w 3 tygodnie, ale jakby było więcej to nie pogardzę. Też muszę spiąć poślady, bo u mnie to różnie niestety wygląda.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy przyjmiecie też mnie? ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. miło by było zrzucić kilka pozostałych zbędnych kilogramów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Żeby wyglądać jak kociak, najpierw trzeba spocić się jak świnia" świetne zdanie :) i takie prawdzie. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) świetne jest :) powodzenia :)

      Zapraszam
      zdrowiezwyboru.blogspot com

      Usuń
    2. Dobre;) Muszę sobie to powtarzać każdego dnia:D

      Usuń
  5. Wytrwałości ! :**
    Zapr . ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to powodzenia :) Dodaje sobie Ciebie do listy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na biust to niestety nie pomogę, ale wiem że na pewno takie urządzenie jak motylek działa cuda. Jeszcze takie "pompki stojące" czyli opierasz się o ścianę i robisz pąpki. A na boczki to np.
    1. Kładziesz się na boku i podnosisz nogę wyprostowaną do góry i powoli opuszczasz (tak aby nie dotykała przy opuszczaniu do drugiej)
    2. Leżysz na brzuchu i jednocześnie unosisz nogi i ręce w górę
    3. Opierasz się o ścianę i robisz wymachy nóg do tyłu
    4. Brzuszki skośne
    5. I takie coś: http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.herk.pl/images/cwiczenia-na-boczki.jpg&imgrefurl=http://www.herk.pl/cwiczenia-na-boczki.php&h=735&w=697&sz=103&tbnid=RNQrulF93h3hDM:&tbnh=102&tbnw=97&zoom=1&usg=__A0njwqCmuzLxhmPAMG1fs7aeFl0=&docid=iKrvIVde557WSM&sa=X&ei=vOKhUYSsMYGeO9-EgNgL&ved=0CDAQ9QEwAA&dur=6024

    Polecam Ci filmiki mell b na youtube. Ja jestem fanką mega prostych ćwiczeń :P

    OdpowiedzUsuń
  9. a jaki jest program na te trzy tygodnie?
    Chcę się dołączyć!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Razem łatwiej walczyć, no i motywacja jest również większa!

      Nie myślałam, że ktokolwiek będzie chciał się dołączyć do mojego postanowienia, dlatego też nie opracowałam jakiegoś konkretnego planu.

      Ogólnie akcja polega na tym, że trzymamy dietę. Mogę Ci opisać, jak ja planuję tego dokonać: zero słodyczy, makaronu, ryżu. Pieczywo zostaje, bo niestety nie umiem bez niego żyć, ale jedynie żytnie. Codzienne ćwiczenia. Ja będę starać się ćwiczyć od 1,5 h do 2h. Przede wszystkim 6 razy w tyg. E.Chodakowska Killer+ na zamianę ćwiczenia na ręce i brzuch. Dodatkowo jakieś brzuchy itp. No i hektolitry wody ;).

      Jeśli chciałabyś dowiedzieć się czegoś więcej, napisz do mnie maila. Wyślę Ci ćwiczenia, które wykonuję, filmiki itp. :)

      Pozdrawiam!!! :)

      Usuń
  10. Ja też chcę sie dołączyć :) Nie za bardzo mam siłe na 2h tereniengu ale staram sie cwiczyc ok 1h10min dziennie ( ewa "turbo spalanie"+ mel b -brzuch, posladki, uda). Stawiam sobie cel ze od dzisiaj do za 3 tygodnie bedzie nawadze 5 kg mniej i przynajmniej 2 cm mniej w biodrach. Trzymam za Ciebie najmocniej kciuki, i wierze ze Tobą, mi jak i pozostałym dziewczynom uda sie osiagnac upragniony cel. Najważniejsze to stawiać sobie realne cele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że dołączysz! 70 min to już bardzo dużo. Ja już dzisiaj wiem, że nie dam rady codziennie ćwiczyć po 2 godziny. Dzisiaj mam mega zakwasy i albo jakoś się przemogę, albo będę musiała odpocząć i zregenerować się.

      Na pewno nam się uda! Nie ma rzeczy niemożliwych, prawda? Musimy stawiać sobie jasne cele, bo przecież chcemy być piękne do wakacji!

      Trzymam za nas kciuki!! :)

      Usuń
  11. O rany 2 godziny dziennie ćwiczyć to jak maraton Zumby każdego dnia. Nie lepiej ograniczyć jedzenie? Tabletki zapychające żołądek i bardzo mocno pęczniejące są tu nieocenionym wsparciem. Kupiłam tabletki z błonnikiem ALLEVO, bardzo dobrze wspierają przy odchudzaniu, zapychają niesamowicie i powodują uczucie sytości na długo a tym samym hamują spożywanie posiłków. Bardzo pomocne w odchudzaniu. Skuteczne i nie tak wymagające jak katorżnicze ciwczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadza. Redukcja jedzenia to podstawa, bo tak długie ćwiczenia doprowadzą raczej do przemęczenia. Nie wiem jak długo można tak wytrzymać.
      Tabletki zapychające to iluzja, bo nie bedziesz brać ich wiecznie. Jak zaprzestaniesz brania to czym przekonasz ciało, żeby nie sygnalizowała uczuciem głodu?
      Do tego wszystkiego polecam dodać ćwiczenia wizualizacyjne, bo nimi można pokonać uczucie głodu.

      Usuń
  12. dopiero dziś przeczytałam Twój post, świetne postanowienie :D również chciałabym zrzucić 3 kg w miesiąc, mam nadzieję że mi się to uda! czy mogłabym Cie prosić o wzór jakiejś diety jeśli masz? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowe życie duży plus :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty