niedziela, 26 maja 2013

Jesteś silniejsza, niż Ci się wydaje!


Witam po drugim dniu mojego, morderczego treningu!

Na wstępie chciałabym Wam bardzo podziękować za słowa otuchy i odwiedziny! Jestem bardzo szczęśliwa, że jesteście ze mną. Podążamy tą samą ścieżką. Lekko krętą, wyboistą, pełną zaułków, jednak pamiętajmy- jest to droga na sam szczyt! Dlatego, że z własnego doświadczenia wiem, jak ważne jest wsparcie, również staram się Was regularnie odwiedzać. Motywujmy się i wspierajmy!

Ja osiągnęłam szczyt motywacji! Gdyby tylko moje otłuszczone ciało mi na to pozwalało, ćwiczyłabym bez przerwy. Tak naprawdę mój świat zaczął się kręcić tylko wokół diety i treningów. Cały czas staram inspirować się czymś i myśleć pozytywnie. Jestem na półmetku mojego 15kilogramowego maratonu.

Poniżej zestawienia ćwiczeń z dwóch ostatnich dni:

Sobota 25.06.13
  • E.Chodakowska KILLER
  • Płaski brzuch z Mel B
  • Ćwiczenia na ręce Fitappy
  • Nożyce pionowe i poziome x30
  • Stretching
razem: 85 min



Niedziela 26.06.13
  • E.Chodakowska KILLER
  • HIIT Muffin Tops
  • Płaski brzuch z Mel B
  • Ćwiczenia na boczki Tiffany Rothe
  • Sexy Back Tiffany Rothe
  • Squats x50
  • Nożyce pionowe i poziome x30
  • Stretching
  • Pośladki z Mel B
razem: 120 min


Szukam jakiś ciekawych ćwiczeń na ramiona i biust. Może macie jakieś sprawdzone? J

Z centrum dowodzenia wszechświatem,
Hardkorowy Koksu- Mańka







17 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj też zaczęłam mój morderczy trening - trochę ponad 60 minut :)
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! 60 minut to już dobry wynik!

      Dziękuję i 3mam za nas kciuki! :)

      Usuń
  2. No no trening 85 i 110 minut to już coś :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ^_^

      Staram się, ale momentam jest na serio hardkorowo. A to dopiero początek... :P

      Usuń
  3. Ooo:O ja po samym killerze bym padła! Gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dzięki, ale ja też padam... :P

      Usuń
  4. widzę, że ostro z treningami ! robiłam dzisiaj tiffioczki- genialne ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ładnie , oby trzymać dam dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wyczerpujące te zestawy z dwóch dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie wyczerpujące... czasem już po prostu nie daję rady. Ale motywacja jest, więc trzeba z niej korzystać jak najdłużej się da :)

      Usuń
  7. Ładnie czasowo bardzo ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale dlugo cwiczysz w ciagu dnia.... ostatnio organizowany byl maraton treningowy blogerek, ktory trwal 2 h bedziesz chetna na kolejną edycję ?:)

    widze ze bez problemu wytrzymalabys te 2h maratonu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zaproszenie! Widziałam info na temat Twojego maratonu, jednak nie mogłam wziąć w nim udziału ze względu na moją nieobecność w domu. Mam nadzieję, że następnym razem się uda!

      Dzięki za zaproszenie :)

      Usuń
  9. trzymam kciuki za wytrwałość:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Wsparcie jest najważniejsze! :)

      Usuń
  10. Tamelee Web ma bardzo fajne ćwiczenia na różne partie ciała, między innymi na ręce. Dają w kość :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty