środa, 4 marca 2015

Niech nic mnie nie dotyczy. Tak brzmi moja modlitwa.

Czas zacząć myśleć o sobie.
Mam wrażenie, że przez większość mojego życia troszczyłam się o innych bardziej niż o siebie. To dla nich potrafiłam poświęcić swoje plany i odłożyć na bok jasno przyświecające mi ideały. Motywację też najczęściej czerpałam z innych, zamiast uczynić ją najwyżej inspiracją. Osiągnęłam już ten etap życia, kiedy nie czuję już potrzeby robić czegoś, aby zaimponować innym. Jeśli mnie lubią taką, jaka jestem to fajnie… A jeśli nie, to ich pieprzona sprawa. 

Kluczowa jest dyplomacja. Sęk w tym, by powiedzieć komuś „spie*dalaj” w taki sposób, by poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży. Również z facetom nie warto dawać taryfy ulgowej. Podobno trzeba ich kochać jak koty – głaskać, bawić się z nim, rozpieszczać i cieszyć się że w ogóle wracają do domu… I co później? Nic, zamieniają cię z piękny, ale zupełnie rozstrojony instrument, na którym nikt już nigdy dobrze nie zagra. 

Tak, więc trzeba jak najszybciej odróżnić miłość od niezdrowej fascynacji kobiety do nieodpowiedniego mężczyzny. A podobno amerykańscy naukowcy udowodnili, że od kłamania maleją p*nisy. Więc nie pytaj, co on zrobiłby bez Ciebie, bo byłoby to to samo, tylko, że z inną.
A co z tymi, którzy są uroczy i doceniają charakter? CHARAKTER? Nienawidzę takich lamusów. To ja tu inwestuję w ciuchy za 1200 zł, studiuję blogi modowe żeby być na bieżąco, maluję się przez dwie godziny przed wyjściem i jestem na diecie od 3 roku życia, a potem przychodzi taki i opowiada o charakterze. Gardzę twoim rodzajem.

Dlatego nie potrzebuję faceta. Potrzebuję 10 milionów dolarów i szybki metabolizm. Aha, no i 12 skrzynek wina. 

To takie fajne. Wystarczy użyć wyobraźni i możesz obwinić faceta, za wszystko co chcesz.

34 komentarze:

  1. Trzeba być egoistą, bo jak ktoś ma nas lubić skoro sami siebie nie lubimy? Mam nadzieję, że ten facet, który tak zaszedł Ci za skórę to już przeszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. I słusznie! Nie jesteś nutellą, żeby Cię wszyscy musieli lubić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem facetem i się wypowiem ;) Takie podejście musi być czymś zmotywowane, więc w pełni rozumiem Twoje podejście, bo jeszcze niedawno sam doświadczyłem na własnej skórze że życie i ludzie potrafią dać w kość ;) Jednak przyjęłaś bardzo dobrą postawę, ponieważ nie możemy sobie odbierać przyjemności życia z powodu innych ludzi. Warto zadbać o wszystko, a czasami dać sobie trochę czasu ;) Mnie taka postawa doprowadziła do tego że zmieniłem swoje życie całkowicie. 20 kg mniej, wyniki w nauce na uczelni i chęć do życia. Życzę Ci wszystkiego najlepszego i powodzenia w realizowaniu celów, nawet jeżeli należę do rodzaju który ostatnio jest dla Ciebie niezbyt przyjazny ;) Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre i zdrowe podejście do życia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym chciała wygrać z 24' mln :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdaje mi się że oprócz 12 skrzynek wina przydałaby Ci się ciężarówka czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No serio, dajesz do myślenia ! :D Zapraszam na mojego bloga http://strong-is-the-new-pretty.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie bez faceta idzie żyć :) Tylko na kogo zwalać wszelkie nieszczęścia? A z winem świetna myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, szybki metabolizm to by było coś;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 12 skrzynek wina zamieniłbym na piwo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się :) Nie ten facet to inny :) Damar AGD

    OdpowiedzUsuń
  14. 12 skrzynek piwa i miesiąc wolnego chcę :D

    A faceta zawsze możesz zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny, ciekawy blog, zapraszam do mnie i również do komentowania! :) http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy potrzebuje trochę odpoczynku żebysię nie przepaliły styki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wpis, ale faceci na coś się czasem przydają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Blogi są od tego żeby czasem się wykrzyczeć na cały świat. I dobrze że są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy blog, zapraszam również do siebie ;-) Tematyka taka sama!
    http://fit-healthy-way.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzieś się trzeba wygadać :) No, ale tacy najgorsi to nie jesteśmy w sumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słońce kiedy wrócisz pisac? :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Blogi to pełna swoboda myśli :) Kiedy coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie ostatnio koleżanki napadły, czy się koło mnie jakiś facet nie kręci... Nienawidzę tej presji, tak jakby posiadanie drugiej połówki było najważniejszym priorytetem każdego. Otóż nie jest, ja też poproszę 10 milionów :) A zamiast wina, to jednak wódeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oprócz tych 12 skrzynek wina to przydałaby się jeszcze ciężarówka czekolad :)
    Super blog.
    I ja się zareklamuję :D
    http://aktywniezdrowoipysznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że możesz gdzieś się wygadać :) Nie ma co się spinać życie pokaże co się wydarzy co nie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie można być zależnym od kogoś, trzeba mieć też czas dla samego siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę super wpis! Czekam niecierpliwie na więcej.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam! Świetny wpis:) będę wpadać, częściej i szukać inspiracji... do tej pory korzystałam z http://kcalmar.com/blog/ ;) może i Ciebie zainspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy z nas powinien być egoistą ale pamiętajmy że wszystko z umieram, za bardzo egoistyczne podejście do życia może też być przyczyną wielu problemów

    OdpowiedzUsuń
  30. <a href="http://www.zdrowiebeztajemnic.pl>borelioza</a>

    OdpowiedzUsuń
  31. We provide drugs for the treatment of various health problems, by using a drug that is already supplied with grain can cure the disease completely.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty